مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-19سياسي

پیش بینی های لازم برای پشتیبانی در انتخابات انجام شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل توجه به مباحث فرهنگی، نگاه انقلابی و ارزشی را در ادارات و فرمانداری های استان مورد تأکید قرار داد و با اشاره به قرارگیری در سال انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر شامگاه امروز در نشست همفکری با فرمانداران استان اردبیل اظهار کرد: فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت مکتبی، ارزشی و مردمی در شهرستان ها، باید با نگاه انقلابی در مباحث فرهنگی ورود کنند و به برپایی مرتب نمازهای جماعت در ادارات با حضور کارکنان، بحث امر به معروف و نهی از منکر و عمران و نوسازی نمازخانه های ادارات توجه کنند.

وی به نقش پشتیبانی حوزه معاونت منابع اشاره کرد و افزود: در این حوزه به لحاظ پشتیبانی تلاش می شود تا سایر حوزه ها اقدامات و وظایف خود را به پیش ببرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در سال انتخابات، لازم است فرمانداران با تسلط به موضوع پشتیبانی در قانون انتخابات، نسبت به احصای ظرفیت های پشتیبانی و نیازمندی های مربوط اقدام کرده و با تأمین این نیازمندی ها، برای ورود به انتخابات آمادگی داشته باشند.

سایت های خبری و سامانه های اطلاع رسانی فرمانداری ها فعال شود دبیر فعال سازی سایت های خبری و سامانه های اطلاع رسانی فرمانداری ها را مورد تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی های لازم برای پشتیبانی در انتخابات انجام شود

پیش بینی های لازم برای پشتیبانی در انتخابات انجام شود