مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-06سياسي

شهادت شهیدان انصاری و نورانی سند جنایات مدعیان زن زندگی آزادی است


نماینده عالی دولت در گیلان منافقین را یکی از مدعیان شعار زن زندگی آزادی دانست و گفت: محل شهادت شهید انصاری، سند جنایات مدعیان زن زندگی آزادی است که در برهه های مختلف باعث ترور نخبگان این مرز و بوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محل شهادت شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی در خیابان لاکانی رشت، صبح امروز (پنجشنبه) با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، خانواده این شهیدان گرانقدر و شماری از مسئولان استانی، گلباران شد.

  نماینده عالی دولت در این مراسم با بیان اینکه شهدا در راه استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند، اظهار کرد: شهدایی همچون شهید  انصاری و نورانی در راه اعتلای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند.

  اسدالله عباسی با اشاره به وفاداری زینب گونه خانواده شهدا در جهت انتقال پیغام شهدای انقلاب اسلامی گفت: همسر شهید گرانقدر علی انصاری زینب گونه پیام این شهید را به نسل جدید منتقل کردند.

    وی، منافقین را یکی از مدعیان شعار زن زندگی آزادی دانست و افزود: محل شهادت شهید انصاری، سند جنایات مدعیان زن زندگی آزادی است که در برهه های  مختلف باعث ترور نخبگان این مرز و بوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت شهیدان انصاری و نورانی سند جنایات مدعیان زن زندگی آزادی است

شهادت شهیدان انصاری و نورانی سند جنایات مدعیان زن زندگی آزادی است