مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 22:352023-06-30حوادث

2 شبانه روز قطع ارتباط کامل بهمیی به دلیل اشتباه یک راننده لودر


به دلیل اشتباه یک راننده لودر، شهرستان بهمیی 2 شبانه روز در قطع ارتباط کامل تلفنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ از ساعت 14 پنج شنبه 8 تیرماه 1402 تا 8 عصر روز جمعه 9 تیر ماه 1402 تمام خدمات مخابراتی؛ از جمله تماس های تلفنی، اینترنت، خدمات کافی نت ها، دفاتر و مراکز پیشخوان، نانوایی ها، مغازه داران و کسبه در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمیی ، مناطق و روستاهای حومه کاملا قطع و تعطیل شدند.

فرماندار شهرستان بهمیی به تشریح جزییات این اتفاق پرداخت و گفت: یک دستگاه لودر متعلق به پیمانکار ساختمان پلیس راه شهر لیکک، که در ورودی شهر لیکک از سمت منطقه ور زرد استان خوزستان در حال جمع آوری خاک و نخاله ها برای این ساختمان بود، به اشتباه تمامی ارتباطات مخابراتی شهر لیکک و روستاهای حومه را قطع نمود.

علی محمدی عدم هماهنگی پیمانکاران و برخی از دستگاه های حفار را دلیل چنین مشکلی برشمرد و گفت: اهالی شهر، اصناف و بازاریان، فضای مجازی، کافی نتی ها، نانوا داران ، و اغلب کسانی که با خدمات موبایلی، تماس و اینترنت سر و کار دارند از این اتفاقات دچار خسارت می شوند.

فرماندار شهرستان بهمیی قطعی به مدت 22 ساعت اعلام کرد و گفت: در طول این دو شبانه روز گاهی ارتباطات وصل می شد ولی به صورت کامل نبود که سرانجام با همه توان کارکنان خدوم مخابرات در ساعت 20 ( 8 عصر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شبانه روز قطع ارتباط کامل بهمیی به دلیل اشتباه یک راننده لودر

2 شبانه روز قطع ارتباط کامل بهمیی به دلیل اشتباه یک راننده لودر