مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-11ورزشي

هزینه تیم داری در لیگ برتر هندبال بالا رفته/ مسئولین حمایت کنند


مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به بالا رفتن هزینه های حضور در لیگ برتر هندبال گفت: طبق برآوردها، امسال حداقل بودجه مورد نیاز برای حضور در لیگ برتر هندبال حدود پنج میلیارد تومان است که باشگاه زاگرس به تنهایی از پس تامین این هزینه بر نمی آید.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به بالا رفتن هزینه های حضور در لیگ برتر هندبال گفت: طبق برآوردها، امسال حداقل بودجه مورد نیاز برای حضور در لیگ برتر هندبال حدود پنج میلیارد تومان است که باشگاه زاگرس به تنهایی از پس تامین این هزینه بر نمی آید.

سجاد اعظم در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به برنامه ریزی فدراسیون هندبال برای برگزاری لیگ برتر، اظهارکرد: طبق اعلام مسئولین فدراسیون، سی و ششمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال در دهه اول شهریور ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه فدراسیون شرایط حضور در لیگ امسال را به تیم ها اعلام کرده، افزود: 12 تیم حاضر در این دوره از رقابت ها باید تا پایان این هفته حضور یا عدم حضور خود در این دوره از رقابت های لیگ را به اطلاع مسئولین فدراسیون برسانند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب حضور تیمش در این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال را منوط به حمایت مسئولین دانست و تصریح کرد: طبق برآورده های انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تیم داری در لیگ برتر هندبال بالا رفته/ مسئولین حمایت کنند

هزینه تیم داری در لیگ برتر هندبال بالا رفته/ مسئولین حمایت کنند