مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12اقتصادي

خسارت خشکسالی و سیل به حساب کشاورزان واریز نشده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خسارت ناشی از سیل و خشکسالی در سال زراعی جاری به حساب کشاورزان واریز نشده و تأخیر در این کار نارضایتی باغداران و زارعین را به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده شامگاه سه شنبه در نشست معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان حفظ نباتات وزارت کشور با محوریت گیاهپزشکی در اردبیل اظهار کرد: شرایط خشکسالی در استان اردبیل 15 هزار میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشته که گزارش نهایی در این زمینه به مسئولان کشوری و استانی به ویژه وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور، صندوق بیمه محصولات کشاورزی و ستاد مدیریت بحران ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از منابع داخلی تنها 3 میلیارد تومان و در جبران خسارت در حوزه زیرساخت ها 5 میلیارد تومان از طریق منابع استانی کمک شده در حالی که انتظار می رفت تاکنون 30 تا 40 میلیارد تومان اعتبار در گام نخست برای جبران خشکسالی اختصاص یابد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: مطالبه اصلی کشاورزان جبران خسارت ناشی از خشکسالی و سیل تا فصل کاشت و سال زراعی آینده است تا زارعین در تأمین نهاده ها و بذر مورد نیاز نگرانی نداشته باشند.

تقی زاده اضافه کرد: نه تنها از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی بلکه از سوی ستاد مدیریت بحران نیز مبالغ جبران خسارت پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت خشکسالی و سیل به حساب کشاورزان واریز نشده است

خسارت خشکسالی و سیل به حساب کشاورزان واریز نشده است