مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:172023-07-14سياسي

دشمن از اقتدار و صلابت شورای نگهبان هراس دارد


امام جمعه محمدیه با بیان اینکه دشمنان این کشور از اقتدار و صلابت شورای نگهبان در هراس هستند، گفت: اعضای شورای نگهبان از هیچ توطئه ای هراس نداشته باشند که خداوند پشتیبان انها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بهاالدین آقاحسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه محمدیه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا بین مردم و اعتقادات و دین فاصله ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مردم باید یزید زمانه خود را بشناسند، افزود: همه باید تلاش کنیم تا حرمت محافل عزاداری حفظ شود و مراسم محرم امسال نیز با قدرت و شکوه و احترام برگزار شود.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: مبلغان دینی و مداحان در تبلیغ مسائل دینی و مذهبی و شعائر اسلامی در ماه محرم باید نهایت دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شورای نگهبان ادامه داد: شورای نگهبان فیلتر دین، گلوگاه و نگهبان قانون اساسی است و بدخواهان و دشمنان دائماً در تلاش تخریب و بدنام کردن این شورا هستند.

حجت الاسلام آقاحسینی با بیان اینکه دشمنان این کشور از اقتدار و صلابت شورای نگهبان در هراس هستند، یادآور شد: اعضای شورای نگهبان باید بدانند که امانتدار نظام، انقلاب و خون شهدا هستند و از هیچ توطئه ای هراس نداشته باشند که خداوند پشتیبان انها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از اقتدار و صلابت شورای نگهبان هراس دارد

دشمن از اقتدار و صلابت شورای نگهبان هراس دارد