مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-05سياسي

توزیع 30 هزار پرس غذا در روز عید غدیر از سوی مسجد جمکران


مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران گفت: تلاش می شود تا 30 هزار پرس غذا در روز عید سعید غدیر در مسجد مقدس جمکران با مشارکت خیران تهیه و در بین زائران و منتظران ظهور توزیع شود.

- قم- مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران گفت: تلاش می شود تا 30 هزار وعده غذا در روز عید سعید غدیر در مسجد مقدس جمکران با مشارکت خیران تهیه و در بین زائران و منتظران ظهور توزیع شود.

مجید سلیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تبریک در پیش بودن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: یکی از اعمالی که برای روز عید غدیر سفارش شده است موضوع اطعام است و مسجد مقدس جمکران در راستای تعظیم شعائر برای اطعام زائران در روز عید بزرگ ولایت برنامه ریزی کرده است.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران افزود: تلاش می شود تا 30 هزار وعده غذا در روز عید سعید غدیر در مسجد مقدس جمکران با مشارکت خیران تهیه و در بین زائران و منتظران ظهور توزیع شود.

سلیمیان بیان داشت: آحاد مردم نیز می توانند در راستای مشارکت در امر اطعام روز عید غدیر در قالب پویش اطعام غدیر کمک های نقدی خود را به دفاتر نذورات مستقر در مبادی ورودی و صحن های مختلف مسجد مقدس جمکران اهدا کنند.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران افزود: مردم می توانند با هر توان مالی با اهدا مبلغ دلخواه و یا به صورت میانگین برای هر وعده غذا مبلغ 45 هزار تومان پرداخت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 30 هزار پرس غذا در روز عید غدیر از سوی مسجد جمکران

توزیع 30 هزار پرس غذا در روز عید غدیر از سوی مسجد جمکران