مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-03اجتماعي

هیچ مجوز زیست محیطی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده


مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچ مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید کریمی به تشریح آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی میانکاله پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال 1400 گزارش ارزیابی های زیست محیطی پروژه پتروشیمی میانکاله به سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شد و این گزارش در دفتر ارزیابی های زیست محیطی سازمان مورد بررسی قرار گرفت و از آن پس، در چندین نوبت اصلاحاتی به مجری پروژه اعلام شد.

وی با اشاره به 3 بار برگزاری کمیته ارزیابی زیست محیطی صرف نظر از کمیته های فنی برای این پروژه، گفت: در نهایت اتفاقی که افتاد این بود که سازمان حفاظت محیط زیست موافقتی با اجرای این پروژه نداشت و آنچه در خصوص صدور چنین مجوزی ادعا می شود، کذب است.

مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلاً چنین مجوزی که این ویژگی ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.

کریمی افزود: پس از ورود نهادهای ذیربط به این موضوع، عدم دریافت مجوز زیست محیطی پروژه پتروشیمی میانکاله محرز و این پروژه از دستور کار خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مجوز زیست محیطی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده

هیچ مجوز زیست محیطی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده