مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-08سياسي

واردات خودروهای کارکرده انحصار بازار را می شکند


نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید مصوبه واردات خودرو از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به زودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود.

- ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تایید مصوبه واردات خودرو از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به زودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود.

سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مصوبه واردات خودروی کارکرده، اظهار کرد: پس از پیگیری های انجام شده از سوی مجلس شورای اسلامی و تصویب قاطع لایحه واردات خودروهای کارکرده، موضوع در شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تایید نهایی مطرح شد.

وی افزود: اکنون مصوبه واردات خودروهای کارکرده به تصویب شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است و به زودی شاهد واردات خودروهای کارکرده به داخل کشور خواهیم بود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مجلس برای واردات این نوع خودروها انحصار بازار خودرو را می شکند و از زمان تصویب لایحه این طرح در مجلس نیز اثرگذاری خوبی در بازار داشته و باعث کاهش قیمت ها شده است.

حسینی عنوان کرد: واردات خودرو یکی از مطالبات اصلی مردم در سال های اخیر بوده است و اکنون با تایید شورای نگهبان و مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات خودروهای کارکرده انحصار بازار را می شکند

واردات خودروهای کارکرده انحصار بازار را می شکند