مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-18بين الملل

نیویورک تایمز: اختلافات در کنگره آمریکا درباره اسراییل شعله ور شد


نیویورک تایمز گزارش کرد که در آستانه سفر رییس رژیم صهیونیستی به واشنگتن، اختلافات میان نمایندگان کنگره در خصوص این رژیم به شدت بالا گرفته است.

- روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به اختلافات نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص رژیم صهیونیستی اشاره کرد و نوشت که در آستانه سفر امروز (سه شنبه) اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به ایالات متحده آمریکا، اختلاف دموکرات های کنگره در خصوص اسراییل شعله ور شد.

پیش از این گزارش شده بود که اسحاق هرتزوگ ، رییس رژیم صهیونیستی، در حالی روز سه شنبه، هجدهم جولای برای دیدار با جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا راهی واشنگتن خواهد شد که اختلافات عمیقی بین بایدن و بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر کابینه تل آویو وجود دارد و قبول دعوت از سوی هرتزوگ، اشتباه بوده است.

در ابتدای گزارش نیویوزک تایمز آمده است، پس از آن که یک نماینده دموکرات، رژیم صهیونیستی را یک دولت نژادپرست خواند، رهبران دموکرات، از این اظهارات انتقاد کردند اما پیش از آن نیز برنامه لیبرال ها برای تحریم سخنرانی هرتزوگ در کنگره بر تنش ها در کنگره آمریکا در خصوص مسئله رژیم صهیونیستی تأکید داشته است.

پرامیلا جایاپال عضو مجلس نمایندگان آمریکا که ریاست گروه بزرگی از دموکرات ها در کنگره آمریکا موسوم به گروه پیشرو کنگره اوایل هفته در جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: اختلافات در کنگره آمریکا درباره اسراییل شعله ور شد

نیویورک تایمز: اختلافات در کنگره آمریکا درباره اسراییل شعله ور شد