مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 23:452023-06-29سياسي

تخفیفات ویژه عید تا عید برای گردشگران


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به تخفیفات ویژه عید تا عید برای گردشگران گفت: مسافران می توانند با سفر به گیلان در ایام عید قربان تا عید سعید غدیر از تخفیف ویژه ای برخوردار شوند.

- به گزار خبرگزاری فارس از رشت، رضا حسن پور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان در حاشیه بازدید از مراکز گردشگری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده با مدیران تأسیسات گردشگری استان، هتل ها و واحد های بوم گردی در ایام دهه امامت و ولایت، به مسافران ورودی گیلان با 10 تا 20 درصد تخفیف خدمات رسانی می کنند.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان این تخفیف برای اقامتگاه های بومگردی گیلان 10 درصد و برای هتل های استان 20 درصد محاسبه می شود و مسافران می توانند با سفر به گیلان در این مدت از تخفیف ویژه ای برخوردار شوند.

وی هدف از این کار را تشویق هموطنان برای سفر به گیلان از عید قربان تا عید غدیرخم هشتم تا شانزدهم تیر در قالب سفری ارزان قیمت و با کیفیت و بهره مندی از مواهب طبیعی و بکر استان و از سوی دیگر رونق بیشتر صنعت گردشگری در گیلان عنوان کرد.

حسن پور با اشاره به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران در بخش گردشگری گیلان افزود: قابلیت های متنوع گردشگری در گیلان، سوق دهنده و انگیزه بخش برای سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیفات ویژه عید تا عید برای گردشگران

تخفیفات ویژه عید تا عید برای گردشگران