مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-16دانش

اشتغال پایدار 500 دانشجو در کشور در دوره اول طرح دستیار فناور


سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حضور 2200 دانشجو در دوره اول طرح دستیار فناور، از اشتغال پایدار 500 دانشجو در این طرح خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حضور 2200 دانشجو در دوره اول طرح دستیار فناور، از اشتغال پایدار 500 دانشجو در این طرح خبر داد.

دکتر امید رضایی فر در حاشیه نشست با روسای دانشگاه های خوزستان که امروز (25 تیرماه) در پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد، با اشاره به پایان مهلت فراخوان ابتدایی دوره دوم طرح دستیار فناور اظهار کرد: برای دوره دوم طرح دستیار فناور با شرایط تغییرات و امتیازات جدید فراخوان داده شده و تا آخر این هفته تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مجموعه دانشجویان از دوره کاردانی تا دکتری می توانند با درخواست به واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناوری دوره کارآموزی شش ماهه را طی کنند و پس از آن از طرف وزارت عتف مورد حمایت مالی از سقف یک میلیون تا سه میلیون تومان قرار می گیرند.

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص طرح دستیار فناور گفت: در دوره قبلی طرح دستیار فناور، حدود 2200 نفر شرکت داشتند که نیز به اشتغال پایدار حدود 500 نفر منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار 500 دانشجو در کشور در دوره اول طرح دستیار فناور

اشتغال پایدار 500 دانشجو در کشور در دوره اول طرح دستیار فناور