مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-16ورزشي

یک تیر و دو نشان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان


مسئول کمیته سرعت هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان اعلام کرد که به دنبال ساماندهی جوانان علاقه مند به رشته های تحت نظر این هیات هستند تا در نهایت از موفقیت خوزستانی ها بیش از این در کشور شنیده شود.

- ایسنا/خوزستان مسئول کمیته سرعت هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان اعلام کرد که به دنبال ساماندهی جوانان علاقه مند به رشته های تحت نظر این هیات هستند تا در نهایت از موفقیت خوزستانی ها بیش از این در کشور شنیده شود.

امین شیرالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حوادث ناگوار اخیر ( انجام حرکاتی مثل دستی کشیدن در خیابان) در سطح شهر اهواز و از دست دادن جان برخی از جوانان استان و با تسلیت به خانواده آن عزیزان، گفت: از تمامی مسئولان ساماندهی این وضعیت را خواستاریم.

وی ادامه داد: مسئولان برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در استان خوزستان اولویت قائل شده و همکاری لازم را با مسئولان هیات اتومبیلرانی استان داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

وی بیان کرد: از تمام دوستداران و علاقه مندان به رشته اتومبیلرانی تقاضا می کنم که با توجه با شرایط موجود از انجام چنین اقداماتی در خیابان ها خودداری کرده و با مراجعه به دفتر هیات اتومبیلرانی استان از مزایای پیست موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه غدیر اهواز با رعایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تیر و دو نشان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان

یک تیر و دو نشان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان