مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-15سياسي

بخش اعظمی از مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه آب حل شده است


شهرکرد_ رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات استان در حوزه آب با پیگیری مسئولان از سطح کلان حل شده است، گفت: - حل مابقی مشکلات نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله حمزه صبح شنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای حل مشکلات کشور بهره مند شد، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی قوانین بسیار خوبی برای حل مشکلات وضع کرده است.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات اساسی استان در حوزه آب با پیگیری مسئولان از سطح کلان حل شده است، گفت: حل مابقی مشکلات نیز در دستور کار قرار دارد، آب یکی از زیرساخت ها مهم در حوزه سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت در سیاست خارجی گام های خوبی با رویکرد اقتصادی برداشته است، عنوان کرد: بخش خصوصی نیز باید وارد میدان شود، زیرساخت ها را باید تقویت کنیم.

حمزه با بیان اینکه بانک ها بنگاه داری می کنند، خاطرنشان کرد: بانک ها حمایت لازم را از بخش خصوصی انجام نمی دهند، دولت باید از این بخش حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اعظمی از مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه آب حل شده است

بخش اعظمی از مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه آب حل شده است