مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-25سياسي

چگونه گران فروشی را اطلاع دهیم؟


وزیر دادگستری به جریمه های سنگین تعزیراتی در خصوص گرانفروشی گفت: مردم می توانند موارد گرانفروشی را با سامانه 124 مطرح و شکایات خود را از طریق شماره 135 ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، وزیر دادگستری امروز یکشنبه 4 تیرماه 1402 برای دومین بار با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به طور مستقیم به تماس های تلفنی 10 نفر از شهروندان پاسخ داد.

افزایش حقوق شاغلان شورای حل اختلاف امین حسین رحیمی در پاسخ به تماس تلفنی یکی از شهروندان ساکن شهرستان ابرکوه در استان یزد در خصوص استخدام و افزایش حقوق در شورای حل اختلاف، گفت: مبنای تشکیل شورای حل اختلاف برای صلح و سازش و استفاده از ظرفیت بزرگان در رفع مسایل بوده و با پیگیری صورت گرفته بودجه این شورا نسبت به سال قبل افزایش یافته است، در مجموع تلاش می کنیم تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه تخصیص ها بیشتر شود و حداقل ها به افرادی که تمام وقت کار می کنند، پرداخت شود.

وزیر دادگستری موضوع استخدام این افراد در شورای حل اختلاف را نیز مستلزم تایید لایحه توسط شورای نگهبان برشمرد.

وزیر دادگستری در تماس تلفنی دیگری از نسیم شهر درباره گلایه از صف های طولانی و کیفیت پایین نان و نبود نظارت بر این حوزه گفت: من پیگیر این موضوع می شوم، به هیچ وجه نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه گران فروشی را اطلاع دهیم؟

چگونه گران فروشی را اطلاع دهیم؟