موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-22بين الملل

تعهد غول های فناوری به کاخ سفید در مورد هوش مصنوعی


کاخ سفید اعلام کرد اپن ای آی، گوگل و دیگر شرکت های فناوری متعهد شدند محتوای هوش مصنوعی را برچسب گذاری کنند تا خطرات امنیتی در این مورد را کاهش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت های هوش مصنوعی از جمله اپن ای آی، گوگل و متا به کاخ سفید در زمینه اقداماتی مانند واترمارک کردن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی جهت کمک به ایمن تر کردن آن تعهد داده اند.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در یکی از رویدادهای کاخ سفید به نگرانی های فزاینده درباره احتمال استفاده از هوش مصنوعی برای اهداف مخرب اشاره کرد و گفت: ما باید نسبت به تهدیدات ناشی از فناوری های نوظهور آگاه باشیم.

این شرکت ها که شامل آنتروپیک، اینفلکشن، آمازون و مایکروسافت نیز می شوند، متعهد شدند که سیستم ها را قبل از انتشار به طور کامل آزمایش کنند و اطلاعاتی درباره نحوه کاهش خطرات و سرمایه گذاری در امنیت سایبری به اشتراک بگذارند.

مایکروسافت روز جمعه در یک پست وبلاگی نوشت: ما از گرد هم آوردن صنعت فناوری برای برداشتن گام های مشخصی در جهت ایمن تر و سودمندتر کردن هوش مصنوعی برای عموم استقبال می کنیم.

هوش مصنوعی مولد، مانند ربات گفت و گوی چت جی پی تی از داده ها برای ایجاد محتوای جدید استفاده می کند و امسال به شدت محبوب شده است به طوریکه قانون گذاران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد غول های فناوری به کاخ سفید در مورد هوش مصنوعی

تعهد غول های فناوری به کاخ سفید در مورد هوش مصنوعی