مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:052023-06-30پزشكي

کشف 4 میلیون کالای سلامت محور غیرمجاز و تقلبی/ معرفی 1200 وب سایت به مراجع قضایی


مدیرکل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو از کشف چهار میلیون قلم کالای سلامت محور غیرمجاز و تقلبی به ارزش حدودی 180 میلیارد تومان در سال 1401، - مدیرکل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو از کشف چهار میلیون قلم کالای سلامت محور غیرمجاز و تقلبی به ارزش حدودی 180 میلیارد تومان در سال 1401، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا شریفی در همایش بازرسان معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با اشاره به اینکه پیشگیری و مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور از وظایف مهم سازمان غذا و دارو است، افزود: حوزه آموزش یکی از وظایف سازمان غذا و دارو برای پیشگیری از قاچاق و تقلب است که بر اساس سیاست های بالادستی ابلاغ شده است و در این زمینه، 136 هزار نفر در سال 1401 آموزش دیده اند.

وی افزود: در حوزه مقابله با قاچاق و تقلب کالاهای سلامت محور نیز در سال گذشته 300 هزار بازرسی در کل کشور انجام و منجر به کشف چهار میلیون قلم کالا به ارزش حدودی 180 میلیارد تومان شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو ادامه داد: در حوزه رسیدگی به شکایات نیز سامانه های مختلفی در اختیار داریم تا شکایات مردمی ثبت و مورد پیگیری قرار گیرد، در این راستا 19 مورد گزارش از طریق سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 میلیون کالای سلامت محور غیرمجاز و تقلبی/ معرفی 1200 وب سایت به مراجع قضایی

کشف 4 میلیون کالای سلامت محور غیرمجاز و تقلبی/ معرفی 1200 وب سایت به مراجع قضایی