مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-18اقتصادي

ایران با راه اندازی خط تولید تراکتور زمینه رشد و توسعه کشور «کنگو » را ممکن سازد


مشاور رییس جمهور، جمهوری دموکراتیک کنگو خواستار راه اندازی خط تولید تراکتور در این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آمیناتا کاسا، مشاور رییس جمهور، جمهوری دموکراتیک کنگو در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران خواستار ایجاد خط تولید این مجموعه صنعتی در کشور مطبوعش شد و اظهار کرد: با بازدیدی که از خطوط و کارخانه های اقماری گروه صنعتی تراکتورسازی داشتم مشتاق هستم تا زمینه راه اندازی خط تولید مشابهی را در کشور خودم و با همکاری تراکتورسازان داشته باشم تا اشتغال چندین هزار نفری که در این مجموعه اتفاق افتاد به کمک تراکتورسازی در کنگو و برای جوانان آن نیز ممکن شود.

وی افزود: با عملیاتی شدن این درخواست و توسعه سند همکاری ایران و کنگو و در ذیل آن تراکتورسازی ایران، خیلی از مشکلات کنگو حل شده و زمینه رشد و توسعه در سایه این همکاری مشترک ممکن خواهد شد.

کاسا با اشاره به موقعیت کشاورزی کنگو تاکید کرد: اگر مراودات بین دو کشور به حالت برد برد( پایا پای) صورت گیرد مطمئنا بسیاری از مشکلات از جمله موانع پولی و ارزی نیز قابل حل جهت توسعه همکاری های دو کشور خواهد بود.

این مقام مسئول در کشور کنگو وجهه ٔ بین الملی و واقعی ایران را بسیار متفاوت از هم عنوان و اظهار داشت: ایران کشوری بسیار پیشرفته و در حال طی پله های ترقی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با راه اندازی خط تولید تراکتور زمینه رشد و توسعه کشور «کنگو » را ممکن سازد

ایران با راه اندازی خط تولید تراکتور زمینه رشد و توسعه کشور «کنگو » را ممکن سازد