مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-15فرهنگي

درخشش خبرنگار فارس گیلان در جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اختتامیه دهمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها در تالار آیینه حرم برگزار و نفرات برتر بخش های مختلف از نظر هیئت داوران معرفی شدند.

  بخش های این جشنواره شامل بخش خبر، گزارش خبری، مصاحبه، گزارش، یادداشت و سر مقاله، مقاله و نقد، تیتر، عکس و بخش ویژه بود.

  بر اساس بیانیه پایانی هیات داوران، در برخی بخش ها از جمله خبر و گزارش خبری نفرات اول تا سوم انتخاب نشدند و فقط شایسته تقدیر معرفی شده اند.

  اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است:  در بخش خبر محمود طُغرایی از خراسان رضوی با تدوین 2 اثر ضرب نیشابور در فهرست آثار ملی ایران و زیارت رضوی به عنوان میراث ناملموس شایسته تقدیر شد و کسی در این بخش از نظر هیئت داوران حایز رتبه های اول تا سوم نشد.

  در بخش گزارش خبری، فرزانه شهامت از خراسان رضوی با اثر هزار و 640 کیلومتر تا عشق و مریم قمریان از اصفهان با اثر روایت مهجوری شایسته تقدیر شد و و کسی در این بخش از نظر هیئت داوران حایز رتبه های اول تا سوم نشد.

  در بخش مصاحبه، مجتبی برزگر از تهران به دلیل گفت وگو با فرخ نعمتی بازیگر نقش امام رضا در سریال ولایت عشق، به همراه آذیتا ذُکاء از خراسان رضوی به دلیل گفت وگو با مهندس پیشکسوت حرم مطهر رضوی به مقام دوم مشترک دست یافتند، همچنین مریم مرتضوی از ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگار فارس گیلان در جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی

درخشش خبرنگار فارس گیلان در جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی