مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-17ورزشي

شهرضا با 7 هزار ورزشکار با کمبود زیرساخت های ورزشی روبروست


رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: مشکل ورزش شهرضا بیشتر زیرساخت ها است کمبودش را در نیاز هیأت ها و تیم ها به مکان حس می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حمید صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: 33 ملی پوش اعزامی به مسابقات برون مرزی سال گذشته موفق شدند 31 مدال ارزشمند در میادین المپیک، جهانی، بین المللی و آسیایی در رشته های بدنسازی، تکواندو، جودو، شنا، کوهنوردی، رزمی و شطرنج ناشنوایان به ارمغان آورند در مجموع در مسابقات استانی و کشوری با اعزام 332 تیم 700 مدال ارزشمند در کارنامه ورزش شهرضا ثبت شد.

وی گفت: برگزاری 311 مسابقه شهرستانی، میزبانی 26 مسابقه استانی و 14 مورد کشوری، اجرای 21 همایش پیاده روی، 40 همایش همگانی و فرهنگی، 11 جشنواره، 90 کوه گشت و صعود، 15 کارگاه دانش افزایی و 6 دوره داوری و مربیگری از دیگر اقدامات انجام گرفته در یکسال گذشته است.

صالحی بیان کرد: بیش از 7 هزار ورزشکار سازمان یافته در 74 رشته ورزشی در قالب 50 باشگاه خصوصی در 30 مکان ورزشی اعم از مکان ورزشی دولتی، زورخانه، استخر، چمن های مصنوعی و طبیعی و خانه های ورزش روستایی در شهرستان سال گذشته فعالیت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرضا با 7 هزار ورزشکار با کمبود زیرساخت های ورزشی روبروست

شهرضا با 7 هزار ورزشکار با کمبود زیرساخت های ورزشی روبروست