مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-23سياسي

مسؤولان شهید بهشتی را الگو قرار دهند


مسؤولان شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند و در مقابل مردم صبور باشند و با مردم مقابله به مثل نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، حجت الاسلام قاسم بهرامی امام جمعه موقت سمیرم در خطبه های ظهر امروز نماز جمعه سمیرم ضمن تبریک مناسبت های یکم تیرماه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی اظهار داشت: شهید بهشتی در برابر بدترین توهین ها صبر می کردند و مقابله به مثل نمی کردند و امیدواریم همه مسؤولان شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: هیچ کس به دلخواه خود و خوشحال وارد آن جا نمی شود چرا که همه افراد گرفتار هستند و مشکل دارند و این عصبانیت روی اخلاق مسؤولان نیز تاثیر می گذارد اما مسؤولان باید صبور باشند و با مردم مقابله به مثل نکنند.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: قضات وظیفه سنگینی برعهده دارند و با توجه به اینکه طرف مقابل آن ها مردم هستند که برای احقاق حق مراجعه کرده اند باید با آن ها درست برخورد شود و از خطبه های امیرالمؤمنین(ع) و عملکرد شهید بهشتی پیروی کنند.

امام جمعه موقت سمیرم  با اشاره به هفتم ذی الحجه وشهادت امام محمدباقر(ع) بیان کرد: یکی از کارهای ویژه ای که از زمان ایشان شروع شده و تا امروز ادامه دارد تشکیل مدارس حوزه علمیه است که در همه جای جهان اسلام وجود دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان شهید بهشتی را الگو قرار دهند

مسؤولان شهید بهشتی را الگو قرار دهند