مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-24سياسي

محسنی اژه ای: پذیرای نظرات جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور هستیم


ما در قوه قضاییه با آغوش باز پذیرای نقطه نظرات، دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور هستیم.

- رییس قوه قضاییه گفت: ما در قوه قضاییه با آغوش باز پذیرای نقطه نظرات، دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در راستای سلسله جلسات و نشست های هم اندیشی مستمر خود با جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور، امروز شنبه (3 تیر) در سومین روز از هفته قوه قضاییه با جمعی از رؤسا، اساتید و فرهیختگان دانشکده های حقوق سراسر کشور، دیدار کرد.

رییس قوه قضاییه در این نشست هم اندیشانه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یاران و همراهان ایشان، اظهار کرد: شهید آیت الله بهشتی شخصیتی آینده نگر، مدیر، مدبّر، کادرساز و کادرپرور بودند و علاوه بر اینکه به مقتضیات زمان عنایت داشتند، نیازهای آینده جامعه را هم مورد توجه قرار می دادند و سیاستگذاری ها و کادرسازی ها را بر همین مبنا انجام می دادند.

وی در ادامه خطاب به مسئولان ذیربط قضایی از جمله معاون حقوقی قوه قضاییه ، رییس پژوهشگاه قوه قضاییه ، معاون منابع انسانی دستگاه قضا و رییس دانشگاه علوم قضایی دستور داد که تعاملات آموزشی و پژوهشی فی مابین عدلیه و مراکز دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: پذیرای نظرات جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور هستیم

محسنی اژه ای: پذیرای نظرات جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور هستیم