مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-25اقتصادي

توزیع 7300 تن نهاده دامی در استان بوشهر/ خرید گندم 5 برابر شد


مدیر تعاون روستایی استان بوشهر از پنج برابر شدن خرید گندم از کشاورزان استان در سال جاری خبر داد و گفت: طی سال جاری هفت هزار و 300 تن نهاده دامی در استان بوشهر توزیع شده است.

- عبدالحسین خلعتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور تأمین نهاده های دامی مورد نیاز بین پرورش دهندگان در سطح استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از توزیع هفت هزار و 300 تن نهاده دامی بین مرغداران و دامداران استان در سال زراعی جاری خبر داد و بیان کرد: همچنین 13 هزار تن کود شیمیایی نیز از طریق شرکت ها و تشکل های زیر مجموعه تعاون روستایی استان بوشهر در بین کشاورزان توزیع شد.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر از توزیع هزار و 700 تن بذر اصلاح شده گندم و جو خبر داد و اضافه کرد: تعاون روستایی استان بوشهر در بخش خرید محصول گوجه فرنگی و تحویل به کارخانه های رب امسال فعالیت قابل توجهی کرده است.

وی ظرفیت انباری تحت مالکیت بخش دولتی و غیردولتی استان بوشهر را 36 هزار و 250 تن در قالب 47 باب انبار عنوان کرد و افزود :30 هزار تن از ظرفیت انباری تحت مالکیت بخش دولتی و 6 هزار و 250 تن مربوط به تشکل های غیردولتی است.

توزیع 6 میلیون لیتر نهاده سوختی خلعتی با بیان اینکه 20 هزار تن از این ظرفیت نیاز به بازسازی و نوسازی دارد افزود: سال گذشته با مصوبه 2 میلیارد و 250 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7300 تن نهاده دامی در استان بوشهر/ خرید گندم 5 برابر شد

توزیع 7300 تن نهاده دامی در استان بوشهر/ خرید گندم 5 برابر شد