مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-16دانش

آغاز اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه تهران/پذیرش بیش از 2500 دانشجو


پذیرش بیش از 2500 دانشجوی دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در خوابگاه های تابستانی دانشگاه تهران آغاز شده است و دانشجویان تا 24 شهریور ماه می توانند در این مراکز اسکان کننند.

- پذیرش بیش از 2500 دانشجوی دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در خوابگاه های تابستانی دانشگاه تهران آغاز شده است و دانشجویان تا 24 شهریور ماه می توانند در این مراکز اسکان کننند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله با آغاز فصل تابستان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شرایط و ضوابط اسکان در خوابگاه ها را برای دانشجویان دوره های مختلف اعلام می کنند، بر این اساس ثبت نام دانشجویان دکتری تخصصی ورودی های 1400 و ماقبل، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی های 1400 و ماقبل و کارشناسی ارشد ورودی 1401 دانشگاه تهران برای اسکان در خوابگاه ها نیز مشروط به تصویب پروپوزال، دانشجویان دکتری حرفه ای ورودی های 1398 و ماقبل و دانشجویان کارشناسی دارای واحد عملی نیز تا 11 تیر ماه اعلام شده بود.

علاوه بر دانشجویان ساکن در مجتمع های خوابگاهی، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1401 ساکن در بقیه ساختمان های خوابگاهی نیز موظف بودند تخلیه کامل اتاق را در زمان مقرر انجام داده و در صورت عدم تخلیه در زمان مقرر، وسایل توسط تیم تخلیه، جمع آوری و با تشخیص اداره کل امور خوابگاه ها صرف امور خیریه و منافع ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه تهران/پذیرش بیش از 2500 دانشجو

آغاز اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه تهران/پذیرش بیش از 2500 دانشجو