مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-27سياسي

دولت سیزدهم تلاش همه جانبه ای برای حفاظت از محیط زیست دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم در راستای اصل 50 قانون اساسی تلاش همه جانبه ای برای حفاظت از محیط زیست دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهنام اشتری روز سه شنبه در دیدار با معاونان دادگستری کل آذربایجان شرقی و دادستان شهرستان تبریز، افزود: در حوزه پیشگیری و مقابله با تخریب محیط زیست و قانون حفاظت خاک، پرونده رفع تصرف بقیه اراضی نیز در مراجع قضایی در دست رسیدگی است.

وی اظهار کرد: برای صیانت از حقوق عامه، دایره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی برای تعداد 150 فقره پرونده، رأی صادره کرده است که از این تعداد 133 فقره پرونده به نفع محیط زیست و 17 پرونده نیز علیه این مجموعه بوده است.

اشتری همکاری و تعاملات لازم و سازنده بین قوه قضاییه و محیط زیست آذربایجان شرقی در جهت برخورد با تخلفات و جرایم محیط زیستی را بسیار مهم و تعیین کننده خواند و خواستار تداوم، توسعه و تقویت روز افزون این روابط شد.

وی با تاکید بر اهمیت محیط زیست در توسعه جوامع، ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست مصمم به پیگیری مقابله با تصرف غیرقانونی در مناطق تحت مدیریت است و امیدواریم با همکاری دستگاه قضایی پیگیر مقابله با دخل و تصرف های غیرقانونی زمین های تحت مدیریت حفاظت محیط زیست در استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم تلاش همه جانبه ای برای حفاظت از محیط زیست دارد

دولت سیزدهم تلاش همه جانبه ای برای حفاظت از محیط زیست دارد