مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:452023-06-22بين الملل

یک جاسوس رژیم صهیونیستی در دام ارتش لبنان افتاد


ارتش لبنان از دستگیری یک جاسوس رژیم صهیونیستی که اطلاعات حساس به این رژیم منتقل می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره اطلاع رسانی ارتش لبنان امروز (پنج شنبه) از دستگیری یک جاسوس رژیم صهیونیستی خبر داد.

به نوشته وبگاه خبری عرب 48، طبق اطلاعیه ارتش لبنان، فرد مذکور ابتدا به اتهام عضویت در گروه های تروریستی سوریه و جنگ در صفوف آنها دستگیر شد، اما در حین بازجویی اعتراف کرد از سوی سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی به کار گرفته شده و اقدام به جمع آوری اطلاعات امنیتی برای این رژیم کرده است.

این فرد همچنان تحت نظارت دادگاه ویژه در حال بازجویی است.

  متهم شدن این تروریست سوری به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در حالی است که در سال های اوج بحران در سوریه، صهیونیست ها به خصوص در مناطق جنوبی سوریه، دست به حمایت تمام عیار مالی، تسلیحاتی و لجستیکی از تروریست ها می زدند، تا جایی که زخمی های تروریست ها در بیمارستان های اسراییل مداوا می شدند.

در تاریخ 11 اردیبهشت ماه نیز روزنامه الاخبار جزییات تازه ای از دستگیری یک جاسوس موساد در لبنان به نام لیال رمضان در پوشش عکاس خبری منتشر کرد.

به نوشته الاخبار، سازمان اطلاعات لبنان این زن جاسوس را در پنج آوریل 2022 به ظن همکاری با دشمن صهیونیستی بازداشت کرد و بعد از انجام تحقیق و بازج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جاسوس رژیم صهیونیستی در دام ارتش لبنان افتاد

یک جاسوس رژیم صهیونیستی در دام ارتش لبنان افتاد