مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-01اقتصادي

بنزین کارت به کارت می شود؟


بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون .

- بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است.

آرمان ملی آنلاین نوشت: اجرای طرح آزمایشی انتقال کارت سوخت به کارت های بانکی که روز گذشته اعلام شد ابهامات بسیاری را مطرح کرد.

این درحالی است که موافقان مزایای این طرح امکان حذف هزینه های صدور کارت سوخت با توجه به ضرورت واردات سخت افزاری و همچنین هزینه ای بالغ بر 100 هزار تومان برای هر متقاضی کارت سوخت می دانند، به طوری که از مدت ها پیش فعالان بخش خصوصی فرآورده های نفتی و جایگاه داران نیز به اجرای آن اصرار داشتند اما ابهامات موجود درباره اینکه آیا زیرساخت های موجود نظام بانکی و جایگاه های سوخت اجازه اجرای چنین طرحی را می دهند یا خیر   برخی از فعالان جایگاه های سوخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین کارت به کارت می شود؟

بنزین کارت به کارت می شود؟