مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-05سياسي

ریشه مافیای آرد و گندم را خشک می کنیم/ آمار گندم مفقودی درست نیست


استاندار گلستان با تاکید اینکه در موضوع نان مردم با کسی شوخی نداریم گفت: آمار منتشر شده پیرامون مفقود شدن 53 هزار تن گندم در گلستان نادرست بوده و تنها مغایرت 3 هزار و 120 تن صحیح است که در حال بررسی است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تاکید اینکه در موضوع نان مردم با کسی شوخی نداریم گفت: آمار منتشر شده پیرامون مفقود شدن 53 هزار تن گندم در گلستان نادرست بوده و تنها مغایرت 3 هزار و 120 تن صحیح است که در حال بررسی است.

دکتر علی محمد زنگانه چهارشنبه 14 تیر در جلسه شورای اشتغال استان با اشاره به اینکه در سال گذشته با اقدامات جهادی صورت گرفته رتبه استان در ثبت اشتغال پس از صحت سنجی از رتبه 12 به رتبه 7 ارتقا یافت، اظهار کرد: مشارکت دستگاه ها با اداره کل تعاون در خصوص ثبت درخواست اشتغال ضروری است و بانک ها در وثیقه تسهیلات تبصره 16 جامعه هدف بهزیستی تسهیل و تسریع کنند.

وی با تاکید اینکه همه بانک ها همکاری لازم را جهت اعتبارات تبصره 16 تا پایان ماه جاری داشته باشند و رتبه استان را از 25 ارتقا دهند، گفت: باید همه تلاش کنند تا استان گلستان باید جزو 10 استان برتر کشور باشد.

استاندار گلستان با اشاره به خبر منتشر شده در مورد آرد مفقود شده خاطر نشان کرد: ما در انبار گردانی کارخانه های گندم در یکی از انبارها 500 تن مغایرت وجود داشت که با پیگیری برطرف شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه مافیای آرد و گندم را خشک می کنیم/ آمار گندم مفقودی درست نیست

ریشه مافیای آرد و گندم را خشک می کنیم/ آمار گندم مفقودی درست نیست