مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-22اجتماعي

برندسازی رشت با اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می گیرد


شهردار رشت با بیان اینکه برند سازی این شهر با اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می گیرد، گفت: برند سازی شهر رشت با عناوین و جذابیت های ارزشمندی که دارد در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم شوقی بعدازظهر پنجشنبه در همایش دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک شناسی، اظهار کرد: رشت شهر اولین ها است و صحبت درباره این شهر با چنین عنوان های درخشانی مایه مباهات است و رشت به واسطه همین افتخارات به شهر اولین ها معروف شده است.

وی با اشاره به ثبت رشت به عنوان شهر خلاق خوراک یونسکو در سال 94 افزود: به عنوان مدیران شهری در تلاشیم تا شهروندان از این برند به خوبی بهره مند شوند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه عنوان های دیگر شهر رشت همچون شهر بیدار، شهر شب های روشن در سرزندگی و نشاط این شهر بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: به واسطه همین عناوین رشت در هر ایامی پذیرای گردشگران فراوانی از اقصی نقاط کشور و حتی جهان است.

شوقی با بیان اینکه برند سازی رشت با اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می گیرد، گفت: رشت در سال جاری با رویدادهای مهم مواجه است که یکی از آنها برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج است و همچنین با بهره مندی از ظرفیت رسانه های این شهر، برنامه های مختلف دیگری را نیز در دست اجرا داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی رشت با اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می گیرد

برندسازی رشت با اقدامات فرهنگی و آموزشی صورت می گیرد