مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-26اقتصادي

از اعطای مرخصی با حقوق برای بانوان شاغل تا مرخصی تشویقی کارمندان مرد


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی نحوه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه را ابلاغ کرد.

- نحوه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه آزاد اعلام شد از اعطای مرخصی با حقوق برای بانوان شاغل تا مرخصی تشویقی کارمندان مرد معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی نحوه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر داریوش جاوید در این دستورالعمل اعلام کرده است: در راستای ارائه تسهیلات رفاهی و خدمات فرهنگی با ارتقاء سلامت روحی و جسمی به خانواده دانشگاهیان به عنوان یکی از راه کنش های کلان و راهبردی بسته کاری ارتقاء تربیت اخلاقی، فرهنگی و تربیتی در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور تکریم مقام و منزلت مادر و تلاش برای تحکیم بنیان نهاد مقدس خانواده و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغ شده است.

در این دستورالعمل آمده است: بانوان همکار شاغل در دانشگاه می توانند تا مدت 15 ماه از مرخصی با حقوق بهره مند شوند.

براساس بندهای این دستورالعمل برای کارکنان غیر عضو هیأت علمی از سه ماهگی بارداری تا تولد فرزند به مدت 6 ماه پرداخت حقوق توسط دانشگاه صورت می گیرد، از تولد فرزند تا 9 ماهگی به مدت 9 ماه پرداخت حقوق طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعطای مرخصی با حقوق برای بانوان شاغل تا مرخصی تشویقی کارمندان مرد

از اعطای مرخصی با حقوق برای بانوان شاغل تا مرخصی تشویقی کارمندان مرد