مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-21سياسي

آرادان مدیران پروازی نمی خواهد/ آقایان مسئول پاسخگو باشند


امام جمعه آرادان ضمن انتقاد شدید از مدیران پروازی در این شهرستان گفت: در دو سال آرادان هفت الی هشت سرپرست و فرماندار داشت چرا باید وضعیت شهرستان این چنین باشد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن بیان اینکه یکی از ویژگی های محرم این است که اقشار مختلف باید از عاشورا و منش و سیره حسینی درس بگیرند، تاکید کرد: مسئولان باید در گره گشایی از کار مردم اهتمام داشته باشند و در کنار مردم باشند تا بتوانند مشکلات را لمس کنند.

وی با بیان اینکه 99 درصد از کسانی که همین حالا در نماز جمعه آرادان حضور دارند مردم هستند لذا سوال اصلی اینجا است که جای مسئولان پس کجا است؟ افزود: چرا مسئولان آرادان باید پروازی باشند؟ امام جمعه آرادان ضمن انتقاد از عدم استقرار برخی مسئولان در این شهرستان گفت: ما از رییس جمهور ولایتمداری و محبوب تشکر می کنیم اما توقع داشتیم در این دولت برخی نواقص جبران شود و دیگر مسئول، فرماندهان و مدیران پروازی نداشته باشیم.

شریفی نیا با بیان اینکه چرا باید این نقصیه در آرادان وجود داشته باشد؟ بیان کرد: در این دو سال هفت الی نفر فرماندار و سرپرست فرمانداری و … آمدند و رفتند و خیلی از ادارات ما همچنان با سرپرست اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرادان مدیران پروازی نمی خواهد/ آقایان مسئول پاسخگو باشند

آرادان مدیران پروازی نمی خواهد/ آقایان مسئول پاسخگو باشند