مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-04سياسي

حق شهرستان نفت خیز بهمیی از نفت داده شود


جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی در پاسخ به اظهارات مسئولان نفت آغاجاری گفت: حق شهرستان نفت خیز بهمیی از نفت داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: شهرستان بهمیی شهرستانی که است که در سال 1357 و 1356 نشان داد چه مردمانی دارد.

سرهنگ داوود بهزادی بیان کرد: شهرستان بهمیی 130 شهید والامقام را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد و هنوز هم آماده هستند تا برای این نظام از جان خود بگذرند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به شهرستان بهمیی خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل مردم شهرستان بهمیی بحث بیکاری جوانان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی بیان داشت: شهرستان بهمیی ظرفیت فراوانی در تمام حوزه ها دارد و از ظرفیت خوب چاه های نفت برخوردار است.

سرهنگ بهزادی با اشاره به صحبت های رییس شرکت نفت آغاجری گفت: با اینکه بگویید نمی شود و توپ را به زمین دیگران بیندازید مشکلی برطرف نمی شود حق مردم بهمیی را بدهید بیشتر از این مردم را اذیت نکنید.

سرهنگ بهزادی در پایان گفت: مطالبه به حق مردم بهمیی ایجاد پالایشگاه در شهرستان است که باید در این مورد اقدامات لازم صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شهرستان نفت خیز بهمیی از نفت داده شود

حق شهرستان نفت خیز بهمیی از نفت داده شود