مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-08سياسي

تحقق جهاد تبیین از اهداف اجرای طرح مسجد به مسجد است


بنیاد هدایت در نظر دارد طرح مسجد به مسجد را با هدف جهاد تببین این بنیاد در راستای فرامین مقام معظم رهبری در کل کشور با قوت اجرایی کند.

- ایسنا/زنجان مسئول بنیاد هدایت گفت: بنیاد هدایت در نظر دارد طرح مسجد به مسجد را با هدف جهاد تببین این بنیاد در راستای فرامین مقام معظم رهبری در کل کشور با قوت اجرایی کند.

حجت الاسلام یاسین حسن زاده ظهر امروز (17 تیر ماه) در دیدار با فرماندار ابهر با اشاره به اهمیت غدیر، عنوان کرد: واقعه غدیر به قدری باید در جامعه گسترش پیدا کند که از آن به عنوان یک واقعه بسیار با اهمیت و شناسنامه دار نسل های آینده بهره مند شوند.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی در راستای فعال کردن هر چه بیشتر مساجد، افزود: بنیاد هدایت در نظر دارد طرح مسجد به مسجد را با هدف جهاد تببین این بنیاد در راستای فرامین مقام معظم رهبری در کل کشور با قوت اجرایی کند.

این مسئول تاکید کرد: در نظر داریم امامان مساجد با تشکیل حلقه های میانی با هدف خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی با مشارکت حلقه های میانی ایفای نقش کنند تا زمینه ای برای ظهور امام زمان (عج) باشد و هم بنا داریم با توجه به ظرفیت انتقال این گفتمان در شهرستان ابهر در این راستا قدم هایی را برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق جهاد تبیین از اهداف اجرای طرح مسجد به مسجد است

تحقق جهاد تبیین از اهداف اجرای طرح مسجد به مسجد است