مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:052023-06-27اقتصادي

همکاری مشترک جهاددانشگاهی کرمان با پارک علم و فن آوری استان آغاز شد


همکاری مشترک جهاددانشگاهی استان کرمان با پارک علم و فن آوری در زمینه طرح جهاد بومی سازی و طراحی و تولید محصولات فرهنگی کلید خورد.

- ایسنا/کرمان همکاری مشترک جهاددانشگاهی استان کرمان با پارک علم و فن آوری در زمینه طرح جهاد بومی سازی و طراحی و تولید محصولات فرهنگی کلید خورد.

دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی کرمان در نشست با رییس پارک علم و فناوری استان، محورهای اصلی فعالیت جهاددانشگاهی در سال جاری را صنعت، معدن و پزشکی ذکر و اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های موثر و مفید در این سه حوزه بتوانیم در راستای تحقق رهنمود سال مهار تورم و رشد تولید موفق عمل کنیم و بتوانیم دغدغه های کشور را در این زمینه برطرف سازیم.

وی گفت: اگر از نخبگان در شرکت های دانش بنیان حمایت لازم به عمل آید و مشارکت آن ها در این زمینه بیشتر شود، ارزش افزوده چند برابری نصیب اقتصاد کشور خواهد کرد.

بازمانده بر تقویت شبکه نخبگان تاکید و بیان کرد: این اقدام منجر به نشاط علمی می شود، چنین رویکردی می تواند ضمن ایجاد فضای رقابتی موثر، بخشی از دغدغه های موجود را کاهش دهد.

تاسیس حلقه های نخبگان و شبکه نخبگان باید استمرار یابد.

شکل گیری و تقویت شبکه نخبگان نه تنها برای گسترش تعاملات علمی سودمند است بلکه می تواند برای ایجاد و رشد فضای امید آمیخته با نشاط علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک جهاددانشگاهی کرمان با پارک علم و فن آوری استان آغاز شد

همکاری مشترک جهاددانشگاهی کرمان با پارک علم و فن آوری استان آغاز شد