مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-18ورزشي

تجلیل از قهرمانان هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس


در مراسمی با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس از قهرمانان و مدال آوران هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان تجلیل و قدردانی شد.

- ایسنا/فارس در مراسمی با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس از قهرمانان و مدال آوران هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان تجلیل و قدردانی شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس سه شنبه 27 تیر در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای این استان، گفت: رغبت کم ورزشکاران رشته های ذیل این هیئت ورزشی، به حضور در میادین، توسعه این ورزش ها شتاب کمتری داشته است.

سرافرازشکوهی ورزش راهکار مناسبی برای پیشگیری، کنترل و جلوگیری از تشدید بیماری ها ذکر و اضافه کرد: این موضوع باید بیش از گذشته در بیــن بیماران خاص و پیوند اعضا فرهنگسازی شده تا رغبت به حضور در عرصه ورزش و عضویت در این هیئت بیشتر شود.

او همچنین گفت: خانواده های ایـن بیماران برای آنکه فرزندانشان شناخته نشده و برای آنان مشکلی ایجاد نشود، تمایلی به حضور فرزندانشان و تشویق آنان به حضور در عرصه ورزش را ندارند، حال آنکه فعالیت های ورزشی بر روند بهبود این بیماران بسیار اثرگذار است.

شکوهی ادامه داد: برخی افراد به دلیل ترس از پس زدن عضو پیوندی و ایجاد شرایط خطرناک برای آنان به سمت ورزش حرکت نمی کنند و حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از قهرمانان هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس

تجلیل از قهرمانان هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس