مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-10اقتصادي

املاکی های غیرمجاز در سمنان پلمب شوند


​​​​​​​استاندار سمنان با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار مسکن طی یک سال اخیر بر لزوم نظارت بیشتر در این بخش تاکید کرد و گفت: اداره کل صنعت، - معدن و تجارت استان در این راستا ورود جدی کرده و با همکاری اماکن نیروی انتظامی املاکی های غیرمجاز را پلمب کند.

سید محمدرضا هاشمی 19تیر 1402 در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان اظهار کرد: اداره کل صمت باید در بحث فعالیت بنگاه های مسکن ورود جدی تری داشته باشد.

وی ادامه داد: در حوزه اجاره بها و قیمت مسکن در سطح استان اقدامات ویژه ای در دستور کار دستگاه های مسوول و خصوصا دستگاه های ناظر قرار دارد.

استاندار سمنان گفت: ستاد فرعی تنظیم بازار برای نظارت بیشتر بر بازار، توزیع مناسب کالا و جلوگیری از تخلفات احتمالی در سطح بخش های شهرستان های استان تشکیل و جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

هاشمی ادامه داد: نظارت بر بازار و کنترل تورم در جای جای جغرافیای کشور از تاکیدات ریاست محترم جمهوری است که ما نیز در استان در این مسیر گام برمی داریم.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار و همچنین عرضه نان با کیفیت توسط نانوایی ها در سطح روستاهای استان به صورت ویژه و با جدیت دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاکی های غیرمجاز در سمنان پلمب شوند

املاکی های غیرمجاز در سمنان پلمب شوند