مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-01سياسي

تمامی ظرفیت های ممکن برای حل مشکلات واحدهای صنعتی به کار گرفته می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا از زحمات کارآفرینان و تلاشگران عرصه تولید و صنعت، - ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا از زحمات کارآفرینان و تلاشگران عرصه تولید و صنعت، تشکر و قدردانی شود.

هاشم علایی 10 تیر در جریان تجلیل از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی گرمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن انجام شد، اظهار کرد: در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال رشد تولید نامگذاری شده است، فرا رسیدن دهم تیرماه فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، از تلاش ها و زحمات صنعتگران و جهادگران عرصه تولید سپاسگذاری شود.

وی ادامه داد: بی گمان کسب موفقیت های بی بدیل کارآفرینان در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی، نشانه ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ابراز کرد: وظیفه ما مسئولان است تا از تمامی ظرفیت های ممکن برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید استفاده کنیم.

علایی تصریح کرد: شرکت شهرک های صنعتی تلاش می کند با ارائه مشوق ها و بسته های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، بسترهای رشد و توسعه صنعت استان را فراهم ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی ظرفیت های ممکن برای حل مشکلات واحدهای صنعتی به کار گرفته می شود

تمامی ظرفیت های ممکن برای حل مشکلات واحدهای صنعتی به کار گرفته می شود