مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 06:052023-06-25فرهنگي

200 جلد کتاب توسط بانوی خیّر بوشهری اهدا شد


مسؤول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر از اهدای بیش از 200 نسخه کتاب نفیس از سوی زهرا سرخی بانوی خیّر بوشهری، به این کتابخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، افسانه دارابی مسؤول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر شامگاه گذشته در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 200 نسخه کتاب نفیس از سوی زهرا سرخی بانوی خیّر بوشهری در اقدامی خیرخواهانه با موضوعات علوم اجتماعی و حقوق با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کتابخانه عمومی خلیج فارس اهدا شد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم فرهنگ حسنه اهدای کتاب را با هدف غنی سازی منابع کتابخانه ای و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ترویج دهیم تا مردم کتاب هایی را که خود مطالعه کرده اند، با اهدا به کتابخانه ها در اختیار دیگران قرار دهند و آنها نیز بتوانند از این کتاب ها استفاده کنند.

مسؤول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر بیان کرد: طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی نیز از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به طور مستمر در کتابخانه های عمومی در حال اجرا است که بر اساس این طرح، مردم و خیرین می توانند با مراجعه به نزدیک ترین کتابخانه عمومی، کتاب های خوانده شده را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 جلد کتاب توسط بانوی خیّر بوشهری اهدا شد

200 جلد کتاب توسط بانوی خیّر بوشهری اهدا شد