مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-20سياسي

بانوان هیئتی حضور اقناعی همراه بامحبت در جنگ شناختی داشته باشند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بانوان هیئتی باید با حضور اقناعی همراه با محبت باعث رونق مباحث فرهنگی و اجتماعی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حجت سالاری مکی ظهر پنجشنبه در همایش مبلغات، مسئولین هیأت های مذهبی بانوان و رابطین هیأت های مذهبی شهرستان بیرجند اظهار کرد: بانوان هیئتی باید در تمام عرصه ها به عنوان کنشگر اجتماعی حضور داشته و با حضور اقناعی همراه با محبت باعث رونق مباحث فرهنگی و اجتماعی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در دنیایی که جبهه شیطان تمام تلاش خود را برای جذب مردم به سمت شهوت رانی، لذت گرایی و نفس پرسی دارد، به برکت خون شهدای عزیز و امام (ره) در ایران اسلامی بیرق حسینی برافراشته شده است.

سالاری مکی گفت: اگر استکبار جبهه النصره، داعش، بوکوحرام و … را می سازد همه به خاطر ترس از گسترش اسلام و فرهنگ ناب اهل بیت (ع) است و امروزه حتی از کشورهای غیر مسلمان نیز افرادی در همایش بزرگ پیاده روی اربعین شرکت می کنند.

وی با اشاره به سبک و سیره عزاداری اهل بیت (ع) برای امام حسین (ع) افزود: اما صادق (ع) تأکید داشتند که بانوان با حفظ حریم های اخلاقی در مجالس عزاداری مشارکت داشته باشند چرا که این فرهنگ را به فرزندان خود نیز منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان هیئتی حضور اقناعی همراه بامحبت در جنگ شناختی داشته باشند

بانوان هیئتی حضور اقناعی همراه بامحبت در جنگ شناختی داشته باشند