مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-06سياسي

نوجوان 15 ساله ای که برای گرفتن شفای مادرش در شاهچراغ پر کشید


محمدرضا کشاورز دانش آموز 15 ساله شیرازی یکی از شهدای حادثه تلخ شاهچراغ(ع) است که شامگاه چهارشنبه، 4 آبان به آسمان پرکشید تا طبق قولی که به مادرش داده شفای او را مستقیما از احمد بن موسی (ع) بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حادثه تروریستی و غم انگیز حرم مطهر شاهچراغ (ع) در چهارشنبه 4 آبان در سومین حرم اهل بیت علیه السلام رخ داد و تعدادی از زائران که سه تن از آنها دانش آموز بودند را مظلومانه به فیض شهادت نائل کرد.

یکی از این سه دانش آموزان شهید محمد رضا کشاورز، فرزند مهدی، ساکن شیراز، 15 ساله و محصل در پایه دهم، رشته انسانی  در دبیرستان شاهد شیراز بود.

داماد خانواده شهید محمدرضا کشاورز در خصوص این حادثه تروریستی به خبرنگار فارس گفت: شهید محمدرضا کشاورز که از ناخوش احوالی مادر خود اندوهگین بود، از مادر درخواست آرامش و عدم نگرانی می کند و می گوید که امروز شفای او را از احمدبن موسی(ع) می گیرد  و برای عرض حاجت به بارگاه احمدی و محمدی راهی می شود.

او ادامه داد: دقایقی بعد از فاجعه تلخ تروریستی با محمدرضا تماس می گیرند و پس از عدم دریافت پاسخ، نگران  راهی حرم می شوند و در آنجا با مسیرهای مسدود و جمعیت عظیم مردم و حضور نیروهای امنیتی روبه رو می شوند، بعد از اطلاع گرفتن از حال نوجوانشان راهی پزشک قانونی شده و خبر تلخ و گوار شهادت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 15 ساله ای که برای گرفتن شفای مادرش در شاهچراغ پر کشید

نوجوان 15 ساله ای که برای گرفتن شفای مادرش در شاهچراغ پر کشید