مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-29اجتماعي

امکان پیاده سازی آموزش های تعاملی در مدارس و دانشگاه ها با بردهای هوشمند


یکی از شرکت های دانش بنیان بردهای هوشمند تعاملی را در راستای توسعه آموزش های تعاملی میان دانش آموزان و دانشجویان و معلمان و اساتید عرضه کرد که به گفته آنها این ابزار هوشمند یک ابزار همه کاره برای آموزش و یادگیری است.

- یکی از شرکت های دانش بنیان بردهای هوشمند تعاملی را در راستای توسعه آموزش های تعاملی میان دانش آموزان و دانشجویان و معلمان و اساتید عرضه کرد که به گفته آنها این ابزار هوشمند یک ابزار همه کاره برای آموزش و یادگیری است.

حمیدرضا هاشمی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، برد هوشمند را یکی از محصولات این شرکت دانست و گفت: برد هوشمند ما یک محصول کاملا دانش بنیان است.

برد هوشمند، وایت برد تعاملی است که جایگزین تخته های سفید سنتی در کلاس های درس شده و سیستم آموزشی دیجیتال را برای مدارس به ارمغان می آورد.

به گفته وی یکی از مهمترین کمک های این محصول دانش بنیان، ایجاد آموزش تعاملی در مدارس و دانشگاه ها است؛ چرا که تخته هوشمند را می توان به رایانه یا لپ تاپ متصل و از نرم افزار برای نمایش تصاویر، فیلم ها و سایر محتوای چند رسانه ای استفاده کرد.

معلمان می توانند از یک قلم یا انگشت برای نوشتن، کشیدن اشکال مختلف، روی تخته هوشمند استفاده و آن را به ابزاری همه کاره برای آموزش و یادگیری تبدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پیاده سازی آموزش های تعاملی در مدارس و دانشگاه ها با بردهای هوشمند

امکان پیاده سازی آموزش های تعاملی در مدارس و دانشگاه ها با بردهای هوشمند