مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-27اقتصادي

طرح نظارتی ویژه بازگشت حجاج در خراسان جنوبی آغاز شد


معاون بازرسی سازمان صمت خراسان جنوبی با اشاره به ایام پیش رو شامل عید قربان، عید غدیر و بازگشت حجاج از سفر معنوی حج گفت: از امروز طرح نظارتی ویژه بازگشت حجاج در استان آغاز شده است.

- علی تهوری امروز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرایط اقتصادی باعث افزایش هزینه شده و در نهایت یک تولید کننده مجبور می شود قیمت تمام شده خود را بر اساس آنالیز قیمت به جهت پایداری تولید افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه گران فروشی یک اقدام فردی می باشد، تصریح کرد: گاهی مواقع فردی برخلاف ضوابط قیمت گذاری و سود عمل کرده و که این تخلف است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: مجموعه بازرسی و همچنین همکاران در حوزه تعزیرات وظیفه دارند تا با گران فروشی یعنی کسی که سطح قیمت تعریف شده را رعایت نمی کند مطابق با مقررات قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی برخورد کنند.

تهوری در مورد طرح های نظارتی گفت: در بحث نظارت، تیم های نظارتی سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بازرسان اتاق اصناف، رؤسای شعبات تعزیرات حکومتی صبح و بعد از ظهر بر عرضه کالا و خدمات نظارت دارند.

وی ادامه داد: اولویت فعالیت تیم های نظارتی بر شکایات مردمی و گزارشات رسیده به سامانه 124 و بازدیدهایی که در قالب کشت مشترک انجام می گیرد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه بازگشت حجاج در خراسان جنوبی آغاز شد

طرح نظارتی ویژه بازگشت حجاج در خراسان جنوبی آغاز شد