مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-26سياسي

مکان یابی ساخت مجتمع تحقیقات انرژی و فناوری استان فارس نهایی شد


در مراسمی با حضور معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای، مکان یابی مجتمع تحقیقات انرژی و فناوری استان فارس نهایی شد.

- در مراسمی با حضور معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای، مکان یابی مجتمع تحقیقات انرژی و فناوری استان فارس نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم با حضور سید امیرحسین فقهی معاون سازمان انرژی اتمی و جمعی از مسئولان پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان استانداری فارس، نماینده سازمان محیط زیست، نماینده منابع طبیعی و جمعی از مسوولان دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این مراسم مسوولان پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و نیز مدیران استان فارس ضمن بازدید از اراضی منتخب، ساختگاه برتر را با در نظر گرفتن معیارهای ایمنی بیان شده در الزامات، نتیجه ارزیابی کاربری راکتور، پاسخ به نیاز جامعه و ضوابط فنی مرتبط انتخاب کردند.

صورت جلسه واگذاری زمین به منظور آغاز فرایند اجرایی و تهیه گزارش های ارزیابی ساختگاه و ارزیابی اثرات محیطی آن تنظیم شده است.

بر اساس ابلاغ رییس سازمان انرژی اتمی ایران، پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای به عنوان سازمان بهره بردار و دارنده پروانه بهره برداری راکتور تحقیقاتی آموزشی استان فارس تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی ساخت مجتمع تحقیقات انرژی و فناوری استان فارس نهایی شد

مکان یابی ساخت مجتمع تحقیقات انرژی و فناوری استان فارس نهایی شد