مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-11سياسي

نقش مهم بانوان درتداوم وصدور انقلاب/ضرورت کمک مردم در حجاب و عفاف


فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به نقش زنان در ایجاد نظام اسلامی و تثبیت انقلاب گفت: بانوان ایرانی امروز هم در تداوم و صدور انقلاب نقش آفرین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هادی رفیعی کیا صبح سه شنبه در هشتمین همایش چادرهای آسمانی که همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شد اظهار کرد: استان مرکزی دیار مشاهیر و مفاخر است و علیرغم صنعتی بودن استانی فرهنگی است و همچنین 7200 شهید تقدیم انقلاب کرده است .

وی افزود: متأسفانه بی بصیرتی و بی توجهی به آموزه های دینی منشأ اتفاقات نامبارک است و بعضاً در برخی خیابان ها بی حجابی دیده می شود؛ این اتفاق در نتیجه جنگ ترکیبی دشمن یک شبه اتفاق نیفتاده لذا باید آسیب شناسی دقیق انجام شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: قطعاً دستگاه هایی که بودجه فرهنگی دارند باید دغدغه مند اقدامات خود را بیش از قبل ادامه دهند.

رفیعی کیا با تاکید بر اینکه برخی از افراد که کشف حجاب کرده اند نمی دانند چه افرادی پشت پرده ترویج بی بند و باری و کشف حجاب ها است، تاکید کرد: در این راستا باید آگاه سازی لازم صورت گیرد تا حقایق مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: زنان در طول انقلاب یا شهید دارند یا فرزندان و همسران شهید را تربیت و تقدیم کردند تا این نظام به دست حضرت ولیعصر (عج) برسد، زنان در تداوم و صدور انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم بانوان درتداوم وصدور انقلاب/ضرورت کمک مردم در حجاب و عفاف

نقش مهم بانوان درتداوم وصدور انقلاب/ضرورت کمک مردم در حجاب و عفاف