مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-10اقتصادي

اجرای 47 کیلومتر روکش آسفالت در راه های اردبیل


رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 47 کیلومتر روکش آسفالت طی 3 ماهه گذشته در راه های اصلی، - فرعی و روستایی استان اردبیل اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر معظم نژاد ظهر دوشنبه در بازدید از محور پارس آباد با اشاره به اجرای 47 کیلومتر روکش آسفالت طی 3 ماهه گذشته سال جاری در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل، اظهار کرد: از این میزان 17 کیلومتر در راه های اصلی و فرعی و 30 کیلومتر نیز در راه های روستایی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه حدود 143 هزار متر مربع راه های اصلی و فرعی و روستایی اردبیل عملیات رفع چاله و لکه گیری انجام شده است، تصریح کرد: در مدت یاد شده 4 هزار و 800 کیلومتر از کانال های طرفین راه اصلاح و بازسازی شده است.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در مدت یاد شده از رگلاژ و تسطیح 2 هزار کیلومتر از راه های شنی در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 54 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ در راه های استان انجام شده است.

معظم نژاد با اشاره به بازگشایی 338 مقطع از مسیرهای مسدود شده بر اثر سیل گفت: شن ریزی حدود 57 هزار متر مکعب از راه های شنی، اجرای رگلاژ در 120 هزار متر مربع راه ها، درزگیری 12 هزار و 200 متر از را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 47 کیلومتر روکش آسفالت در راه های اردبیل

اجرای 47 کیلومتر روکش آسفالت در راه های اردبیل