مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-13سياسي

گردهمایی سالانه مداحان هیئات مذهبی شیراز در موزه دفاع مقدس فارس


گردهمایی سالانه مداحان هیئات مذهبی شیراز با حضور پیرغلامان، مداحان و اعضای شورای هیئات مذهبی شیراز با حضور ویژه سفیر حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، گردهمایی سالانه مداحان هیئات مذهبی شیراز با حضور پیرغلامان، مداحان و اعضای شورای هییات مذهبی شیراز با حضور ویژه سفیر حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان فارس واقع در میدان مصدق (چهارراه غدیر) برگزار شد.

در این مراسم که در ادامه مزین به پرچم گردانی پرچم متبرک و مطهر حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شد؛ آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، سردار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، رضا محمدیان رییس شورای هیئات مذهبی شیراز، سرهنگ فرج شجاعی رییس پلیس شهرستان شیراز و احمد پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای استان فارس سخنرانی کردند و در ادامه حاضران به برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های محرم و صفر 1445 پرداختند.

هیئات مذهبی به همه ثابت کنند شیراز شهر امیرالمومنین و اباعبدالله (ع) است در این آیین ابتدا آیت الله دژکام گفت: در برنامه های عید غدیر اثبات شد این شهر متعلق به امیرالمومنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی سالانه مداحان هیئات مذهبی شیراز در موزه دفاع مقدس فارس

گردهمایی سالانه مداحان هیئات مذهبی شیراز در موزه دفاع مقدس فارس