مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 06:552023-06-25اقتصادي

نجات 252 نفر از چنگال موج های شکافنده خزر


رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از ابتدای شروع طرح های دریا یعنی از یکم خرداد ماه طی 34 روز گذشته 252 نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات پیدا کردند.

- نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران امروز درباره آخرین وضعیت اجرای طرح های دریا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح های دریا یعنی از یکم خرداد ماه تاکنون  طی 34 روز گذشته، 252 نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات پیدا کردند که از این تعداد 13 نفر به مراکز درمانی استان اعزام شوند.

وی با اشاره به آزادسازی سواحل مازندران، گفت: باتوجه به آزادسازی سواحل تعداد نقاط حادثه خیز سواحل به 555 نقطه افزایش یافت به همین دلیل تعداد ناجیان غریق را افزایش دادیم.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه یک هزار و 600 ناجی غریق و امدادگر جمعیت هلال احمر در طول نوار ساحلی استان مستقر هستند، تصریح کرد: از مهم ترین مسائلی که مردم و مسافران باید توجه کنند خطر شنا در دریای نیمه آرام است که خطر امواج شکافنده بیشتر در کمین افراد است.

کریمیان با اعلام اینکه حقوق خرداد ماه ناجیان غریق، به زودی به حسابشان واریز می شود، گفت: مردم و مسافران به توصیه ها و هشدارها بیشتر توجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 252 نفر از چنگال موج های شکافنده خزر

نجات 252 نفر از چنگال موج های شکافنده خزر