مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-05بين الملل

مقاومت در جنین پیروز شد؛ عملیات در قلب تل آویو سرآغاز انتقام تجاوزات صهیونیست ها


«زمانی که تساحی هنگبی، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که عملیات نظامی ارتش در اردوگاه جنین به تحقق تمام اهداف مشخص خود نزدیک می شود، بدترین دروغ و حیله را به کار برد.

- زمانی که تساحی هنگبی، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که عملیات نظامی ارتش در اردوگاه جنین به تحقق تمام اهداف مشخص خود نزدیک می شود، بدترین دروغ و حیله را به کار برد.

وی دروغ می گوید به این دلیل که هدف اصلی یعنی از بین بردن مقاومت در این اردوگاه محقق نشد و تا زمانی که همچنان اشغال و مردمی که در برابر این اشغالگری مقاومت می کنند و آماده هرگونه ایثار و فداکاری هستند، وجود داشته باشد این هدف محقق نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در ادامه این تحلیل نوشت: از روز اول اشغالگری رژیم صهیونیستی و بعد از یورش های متعدد این رژیم به اردوگاهی که مساحت آن بیشتر از نیم کیلومتر نیست چنین اظهاراتی را شنیده ایم و همواره مقاومت از بین آوارها، هر بار با قدرت، مهارت و صلابت بیشتری خارج شده است.

شیران مقاومت در مقابل بیش از 150 تانک و خودروی زرهی ایستادند و چهار پهپاد اسراییلی را سرنگون کردند و 12 شهید و بیش از 100 زخمی دادند.

در حالی که تلفات ارتش زرهی رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت در جنین پیروز شد؛ عملیات در قلب تل آویو سرآغاز انتقام تجاوزات صهیونیست ها

مقاومت در جنین پیروز شد؛ عملیات در قلب تل آویو سرآغاز انتقام تجاوزات صهیونیست ها