مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-09حوادث

قتل خونین در کارواش


2مرد کینه جو در جریان اختلاف مالی همشهری خود را نیمه شب در اتاقک نگهبانی یک کارواش به قتل رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، این 2 جنایتکار با فرار از صحنه قتل در کمتر از 3ساعت درحالی که قصد خروج از کشور را داشتند با تلاش پلیس دستگیر شدند.

جنایت در اتاقک نگهبانی رسیدگی به این پرونده از وقتی شروع شد که ساعت 6صبح روزجمعه 16تیرماه یک رهگذر هراسان با مرکز 110تماس گرفت و از مرگ نگهبان کارواش در یکی از محله های شهر قدس خبر داد.

قتل خونین پسر جوان خیلی زود گشت ویژه ای از کارآگاهان در محل جنایت حضور یافتند و با جسد غرق در خون مرد جوانی درحدود 26سال روبه رو شدند که از ناحیه سر به شدت زخمی شده بود.

دقایقی بعد بازپرس کشیک قتل خودش را به صحنه قتل رساند و در نخستین گام دستور داد جسد برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شود و با تشکیل تیمی از کارآگاهان جنایی تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت از سر گرفته شد.

ردیابی 2 قاتل در حالی که عاملان جنایت هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بودند کارآگاهان تیزهوش شهرستان قدس توانستند با استفاده از ردیابی گوشی همراه مقتول که از صحنه قتل توسط متهمان سرقت شده بود در کمتر از 3 ساعت مخفیگاه متهمان در اطراف شهر قدس را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه 2 متهم درحالی که آماده شده و قصد خروج از کشور را داشتند دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل خونین در کارواش

قتل خونین در کارواش