مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-24بين الملل

جامعه اطلاعاتی آمریکا بازهم نشت آزمایشگاهی کرونا را رد کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تازه ‏ترین گزارش جامعه اطلاعاتی که به درخواست کنگره آمریکا تهیه شده است، - جامعه اطلاعاتی آمریکا در تازه‏ترین گزارش خود بازهم ادعای چین‏ستیزانه برخی مقامات این کشور درباره نشات گرفتن کرونا از آزمایشگاه در ووهان را رد کرد  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تازه ‏ترین گزارش جامعه اطلاعاتی که به درخواست کنگره آمریکا تهیه شده است، این نظر را تایید نمی ‏کند که موسسه ویروس‏ شناسی شهر ووهان چین منشا اولیه ویروس کووید 19 بوده است.

کنگره آمریکا در فروردین ماه امسال 90 روز به جامعه اطلاعاتی امریکا وقت داده بود که اطلاعات خود درباره منشا ویروس کرونا را از حالت طبقه‏بندی خارج و منتشر کند.

‏با اینکه اوایل امسال درگزارش وزارت انرژی آمریکا استدلال‏هایی به نفع فرضیه آغاز کرونا از تصادفی آزمایشگاهی مطرح شده بود، اما تازه ‏ترین برآورد اطلاعاتی جدید آمریکا با اجماع همه نهاد های دخیل در تهیه این گزارش همراه نیست.

به طور مشخص از میان نهاد های مختلف اطلاعاتی آمریکا چهار نهاد همچنان معتقدند که منشا کرونا سرایت از حیوان به انسان بوده و دو نهاد دیگر یعنی اف بی آی و وزارت انرژی بر این باورند که ویروس کرونا از آزمایشگاه نشت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اطلاعاتی آمریکا بازهم نشت آزمایشگاهی کرونا را رد کرد

جامعه اطلاعاتی آمریکا بازهم نشت آزمایشگاهی کرونا را رد کرد